Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisors
Title
Subject
Department
Document Type
Access Type
Documents
Termo de Autorização de Publicação
Language
português
español
English
Sign on to:
My DSpace
Search
Search:
All of DSpace
FAED - Faculdade de Educação
FAED - Curso de Serviço Social
FAED - Curso de Serviço Social - Trabalhos de Conclusão de Curso de Graduação
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
27-Jul-2021
O filho ideal e o filho real : a parentalidade socioafetiva no processo de vinculação adotiva
Bocca, Camila Fernanda
Trabalho de Conclusão de Curso
9-Dec-2021
Práticas de enfrentamento ao estigma e preconceito vividos por mulheres vítimas de violência doméstica
Otramar, Amanda Carolina
Trabalho de Conclusão de Curso
Discover
Author
1
Bocca, Camila Fernanda
1
Otramar, Amanda Carolina
Advisor
2
Henrich, Giovana
Subject
2
Serviço social
1
Adoções necessárias
1
Estigma
1
Filho ideal
1
Filho real
1
Mulher
1
Parentalidade socioafetiva
.
next >
Institution
2
Universidade de Passo Fundo
Department
2
Faculdade de Educação - FAED
Document Type
2
Trabalho de Conclusão de Curso
Date Available
2
2022
Access Type
2
Acesso Aberto